tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
III Liceum Ogólnokształcące im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK w Łomży
drukuj

Zaproszenie do złożenia oferty na zarządzanie PPK

     III Liceum Ogólnokształcące im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK w Łomży zaprasza instytucje finansowe do złożenia oferty na zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi (PPK) zgodnie z ustawą z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018 poz. 2215).

 

Od podmiotów zainteresowanych złożeniem oferty wymaga się:

  1. Złożenia szczegółowego zakresu usług oferowanych przez instytucję finansową w_ramach obsługi PPK.

  2. Dokumentu potwierdzającego doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub emerytalnymi – min. 10 lat.

  3. Dokumentu potwierdzającego średnioroczną stopę zwrotu osiąganą przez poszczególne fundusze emerytalne zarządzane przez daną instytucję finansową.

  4. Podania wysokości wynagrodzenia za zarządzanie funduszem inwestycyjnym.

  5. Wskazanie zabezpieczenia środków zgromadzonych na kontach osobistych pracowników na wypadek upadku instytucji finansowej lub przejęcia przez inny podmiot.

  6. Podania wysokości wynagrodzenia za osiągnięty wynik.

  7. Wskazanie form wsparcia w procesie implementacji PPK.

 

     III Liceum Ogólnokształcące informuje, że na dzień 30.10.2020 r. zatrudnia:

Urodzeni w latach

Ilość

I

1950 - 1964

20

II

1965 – 1975

30

III

1976 – 1986

15

IV

1987 - 1994

2

Razem

67

 

 

     Ofertę proszę kierować na adres : III Liceum Ogólnokształcące im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK, ul. Senatorska 13, 18-400 Łomża  lub na adres e-mail: sekretariat@lo3.lomza.pl W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Panią Urszulą Chętnik, tel. 86 216 67 20. 

     Termin składania ofert upływa 20 listopada 2020 r.

     Po złożeniu ofert i ich wstępnej analizie III Liceum Ogólnokształcące im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK z wybranym oferentem lub wybranymi oferentami przystąpi do negocjowania warunków celem podpisania umowy.

     III Liceum Ogólnokształcące nie jest zobowiązane do przystąpienia do negocjacji, jak również do podpisania umowy z żadnym z podmiotów, który złożył ofertę, co oznacza, że oferentom nie przysługują żadne roszczenie względem III Liceum Ogólnokształcącego w Łomży, w sytuacji, gdyby nie przeprowadzono negocjacji lub umowa nie zostanie podpisana.

                     

Klauzula informacyjna

     Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), zwanym dalej RODO, III Liceum Ogólnokształcące im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK w Łomży informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest III Liceum Ogólnokształcące im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK w Łomży, 18-400 Łomża ul. Senatorska 13, tel. 86 216 67 20.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania III Liceum Ogólnokształcącego im. Żołnierzy Obwodu Łomżyńskiego AK w Łomży, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu iod@lo3.lomza.pl.
  3. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty działające na zlecenie Administratora, z których usług korzysta przy ich przetwarzaniu, np. podmioty świadczące usługi IT oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do zrealizowania zamówienia publicznego. Po upływie tego okresu dane osobowe będą przechowywane do celów archiwizacyjnych przez okres określony przepisami prawa  w tym zakresie.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  8. Podanie danych osobowych związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wiążą się
    z nieudzieleniem zamówienia.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu przy realizacji wyżej określonego celu.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Beata Jabłonowska
Odpowiada:Beata Jabłonowska
Wytworzył:Beata Jabłonowska
Data ostatniej zmiany:2020-10-30 22:03:06

Archiwum

Data Autor
2020-10-30 22:00 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:59 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:54 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:52 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:49 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:48 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:27 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:24 Beata Jabłonowska zobacz
2020-10-30 21:16 Beata Jabłonowska zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1268