Archwium - Praca
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Łomży ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
– Główny księgowy
- Określenie stanowiska: Główny księgowy
(zatrudnienie na stanowisku Głównego księgowego uzależnione będzie od posiadanych przez kandydata kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań na w/w stanowisku)
- Kandydat musi spełniać następujące wymagania formalne (warunkujące dopuszczenie do kolejnego etapu rekrutacji):
- Wymagania niezbędne wynikające z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku dotyczących rachunkowości budżetowej, finansów publicznych,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i programów niezbędnych do obsługi budżetu, w tym programów księgowych oraz pakietu Ms OFFICE,
- spełnianie jednego z poniższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości,
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości, - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- ma nieposzlakowaną opinię.
- Wymagania dodatkowe :
- znajomość przepisów dotyczących odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów zamówień publicznych,
- znajomość przepisów samorządowych,
- znajomość przepisów podatkowych,
- znajomość przepisów płacowych,
- znajomość przepisów ZUS,
- znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
- znajomość ustawy o pomocy społecznej,
- posiadanie wiedzy z zakresu aktów prawnych regulujących funkcjonowanie domu pomocy społecznej,
- doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracy
w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, znajomość
i umiejętność korzystania z przepisów prawa, - kierowanie się zasadami etyki zawodowej,
- posiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.
- Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
z planem finansowym, - bieżąca analiza środków w budżecie Domu,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sprawdzanie prawidłowości udzielania zamówień publicznych,
- organizacja i nadzór nad obsługą finansowo-księgową Domu,
- sporządzanie planów dochodów i wydatków oraz kontrolowanie realizacji tych planów,
- rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań i sporządzanie sprawozdania
w tym zakresie, - przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- prowadzenie rozliczeń bankowych,
- opracowywanie budżetu,
- nadzorowanie prowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych,
- prawidłowe pobieranie i odprowadzanie dochodów,
- prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
- nadzór nad należytym przechowywaniem i zabezpieczaniem dokumentów finansowo-księgowych,
- sporządzanie analiz i sprawozdań,
- nadzór nad wyliczaniem wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji.
- Warunki pracy na danym stanowisku
- Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Praca w Domu Pomocy Społecznej w Łomży przy ul. Polowej 39 w budynku „C”- Zabytek. Istnieją bariery architektoniczne: schody, brak windy.
- Praca wykonywana w biurze, praca siedząca, praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, w podstawowym systemie czasu pracy, czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy.
- Wynagrodzenie zasadnicze od 4200- 4700 zł plus dodatek za wysługę lat.
- Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Łomży, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 3,09%.
- Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:
- list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
- Curriculum Vitae (CV) zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - opatrzone własnoręcznym podpisem;
- jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV
oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata)”; - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność
z oryginałem”.
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.;
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego będzie wymagane przed nawiązaniem stosunku pracy).
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem - złożone na druku „Oświadczenie i klauzula informacyjna kandydata na stanowisko urzędnicze” znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem.
WAŻNE:
- – Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego”.
– wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
– Inne dokumenty poza wskazanymi wyżej będą zwracane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacji. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji nie udziela się.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane oferta pracy prosimy o składanie ofert osobiście w sekretariacie DPS w Łomży lub za pośrednictwem poczty na adres: Dom Pomocy Społecznej w Łomży,
18-400 Łomża, ul. Polowa 39
Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem:
„Oferta Pracy: Główny księgowy”.
Termin składania ofert: do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej
w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do DPS w Łomży po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
O terminie i miejscu kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej DPS
w Łomży (www.dps.bip-lomza.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznej
w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Klauzula informacyjna dla Kandydatów do zatrudnienia:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) Dom Pomocy Społecznej w Łomży informuje, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Pomocy Społecznej w Łomży, adres:18-400 Łomża, ul. Polowa 39.
- Osoba, z którą można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych jest Inspektor ochrony danych Marta Sokołowska, kontakt na adres e-mail: iod@dpslomza.info lub tel. 86 216 52 52.
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- na podstawie art.22 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych
w związku z 6 ust.1 lit c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO tj. w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, - poza zakresem określonym w/w przepisach na podstawie Pana/Pani zgody na przetwarzanie danych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji - art. 6 ust.1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych),
- Dane osobowe mogą być udostępnione osobom upoważnionym przez Administratora, innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym z Administratorem danych. Dane osobowe wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej DPS w Łomży (dps.bip-lomza.pl).
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w DPS w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone
w sposób mechaniczny po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP. - Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą wpisane do Protokołu z naborui przechowywane
w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. - Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym
w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu
o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do DPS w Łomży.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, e-mail: IOD@uodo.gov.pl), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.
- Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
Dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela p. Marta Sokołowska – St. Inspektor, tel. (86) 216 52 52 wew. 31
Łomża, dnia 7 grudnia 2020r Dyrektor- Krzysztof Jankowski
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Marta Sokołowska |
Odpowiada: | Marta Sokołowska |
Wytworzył: | DPS w Łomży |
Data ostatniej zmiany: | 2020-12-07 12:53:49 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 4362 |